breadcrumbs_revolution_theme

ДОСТАВКА І ОПЛАТА ЗРУЧНИМ ДЛЯ ВАС СПОСІБ

Відповідаємо на найпоширеніші питання


«Я сьогодні оформив замовлення, коли чекати на мою покупку?»

Автокилимок буде відправлено в день оформлення замовлення, якщо його зроблено ДО 14:00. При оформленні пізніше вказаного часу відправка відбудеться наступного дня. Термін доставки залежить від вашого розташування та роботи поштової служби.


«Як доставляється посилка?»

Ви можете вибрати один із найбільш комфортних для вас способів доставки:

  • через службу «Нова пошта» на вказане вами відділення;
  • самовивіз.
  • Після погодження замовлення з менеджером, ви можете забрати автокилимок особисто за адресою м. Київ, вул. Петра Запорожця, 14А. Час роботи магазину: Пн-Нд: з 09:00 до 17:00.


    «Як я можу оплатити свою покупку?»

    Є три способи оплати товару:

    • безпосередньо на сайті за допомогою карток Visa, MasterCard;
    • оплата в магазині при самовивезенні готівкою або карткою через платіжний термінал.
    • післяплата у відділенні «Нова пошта»: при отриманні ви оглядаєте посилку, щоб переконатися у повній відповідності товару до вашого замовлення, і тільки після цього сплачуєте покупку в відділенні пошти.

    ВАЖЛИВО! «Нова пошта» бере комісію за післяплату, оскільки це послуга, яка надається їх службою. Комісія складає 20 грн. + 2% від вартості товару. Окремо в оплату входить вартість доставки.

    Просимо помітити, що ми отримуємо від вас виключно ту суму, яка вказана у нас на сайті та є ціною товару. Решта оплати стягується службою «Нова пошта» за послуги.


    «Я можу повернути товар, якщо він мені не підходить?»

    Так, ви можете повернути товар протягом 14 днів після його отримання, за умови, що на автокилиміні немає слідів використання (бруд, потертості) , розводи від води та інше).

    Оформити повернення ви можете зв'язавшись з нашим менеджером, після чого необхідно відправити посилку назад на адресу, з якої вона була відправлена (вказано на упаковці «Нова пошта»).

    ВАЖЛИВО. Не викидайте документ, який підтверджує придбання. Його необхідно показати менеджеру при оформленні повернення.


    «Коли мені чекати посилку, якщо я оформив її у передсвяткові/святкові дні?»

    Посилання буде доставлено наступного дня після початку роботи служби «Нова пошта».

    Якщо у вас виникли будь-які питання щодо способу доставки або оплати, зв'яжіться з нашим менеджером за телефонами +38 (098) 089-37-08+38 (093) 375-94-82 або надішліть лист з описом проблеми, що виникла, на пошту info@darcar.com.ua